پاکت دیجیتال

سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 ساعت 12:14

باتوجه به اینکه یکی از اساسی ترین نوع ارتباط در اولین برخورد برای جلب نظر مشتری به خدمات و محصولاتی که ما ارایه می کنیم ارائه کارت ویزیت است؛ از این رو طراحی گیرا و جذاب، نوع چاپ، جنس چاپ ، ضخامت کارت چاپ شده و سایر جزئیات کارت ویزیت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردارند.

 

مجموعه چاپ دیجیتال پایتخت با بهره گیری از برترین تجهیزات خدمات چاپ ، روکش و برش ، این امکان را دارد تا در کمترین زمان با بالاترین کیفیت، کارت ویزیت مورد نظرتان را طراحی و به میزان دلخواه چاپ کند.

 

در انتخاب کارت ویزیت باید درنظر داشته باشید که کارت ویزیت برخلاف آن که یک تبلیغ ارزان قیمت ساده و معمولی به نظر می رسد، درعین حال می تواند تاثیری بسیار مهم بر روی مخاطبین شما بگذارد. انتخاب نوع درست کارت با توجه به نوع فعالیت و نوع و سطح مخاطبین شما از نکات مهم و اساسی است و باید در انتخاب کارت ویزیت مناسب نهایت دقت را بکار برد.

 

باید در نظر داشته باشید که اگر مخاطبان شما افراد یا شرکت های خاص می باشند حتما از کارت های شکیل و جذاب ، و در عین حال با طراحی ساده و مینیمال هم از نظر طرح و هم نوع کارت استفاده نمایید. زیرا اتخاب نوع کارت شما باعث ایجاد اولین تفکر از سوی مخاطبان نسبت به شما می باشد. پس بهتر است که این تفکر از همان لحظه اول به بهترین نحو باشد. به این دسته از دوستان این نوع کارت ها را پیشنهاد می کنیم: لمینت موضعی استخوانی، لمینت مات، لمینت براق، لمینت مات مخملی، شیشه ای، PVC و سلفون مات و براق موضعی .
در صورتی که فعالیت شما به گونه ای است که مخاطبین خاصی نداشته و یا اینکه استفاده شما از کارت بیش از حد معمول می باشد و می خواهید هزینه آن مقرون به صرفه باشد می توانید از کارت های شکیل و ارزان همچون : کتان، سوسماری، سلفون مات، سلفون براق و … استفاده نمایید.

 

خواندن 945 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 10 مرداد 1397 ساعت 11:43
تمامی حقوق محفوظ است