چاپ پلات غرب تهران

دوشنبه, 07 اسفند 1396 ساعت 13:31 نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به چاپ هایی که در نوع چاپ عریض هستند ، چاپ پلات گفته می شود. چاپ پلات غرب تهران با ارائه خدمات چاپ تصاویر با عرض بسیار زیاد آماده ی خدمت رسانی به مشتریان می باشد. در صنعت چاپ دیجیتال از چاپ پلات استفاده می شود و این دستگاه ها در دسته های in door یا فضای داخلی قرار خواهند گرفت.

معمولا کاغذ مقوایی برای استفاده در چاپ پلات کاربرد بسیاری دارد و در این نوع چاپ از جوهر بر مبنای آب و به خصوص فضای داخلی استفاده می شود و دلیل آن این می باشد که چاپ پلات در برابر آب و هوای خارجی مقاومت بسیار پایینی دارد.

به همین دلیل بیشتر مراکز چاپ پلات غرب تهران از این نوع چاپ برای فضای داخلی خود استفاده می کنند و پس از آن که تصویر مشتری را بر روی کاغذ مقوا چاپ کردند روی آن را با لمینت می پوشانند تا آسیبی از قبیل پاره شدگی ، رطوبت و ... به آن وارد نشود.

معمولا بیشتر مراکز چاپ پلات غرب تهران به این دلیل از چاپ پلات نسبت به چاپ بنر بیشتر استفاده می کنند زیرا کیفیت آن پنچ برابر بیشتر از چاپ بنر معمولی می باشد. و دید بصری آن از نزدیک بسیار زیباتر و چشمگیرتر از چاپ بنر معمولی می باشد و بیشتر برای تصاویر با عرض های بیش از 100 سانتی متر به کار برده می شود.

در بیشتر مراکز چاپ پلات غرب تهران از چاپ پلات به عنوان زیر مجموعه ی چاپ دیجیتال استفاده می شود. و با استفاده از متریال های مختلف تصاویر مشتری را با دستگاه پلاتر چاپ می کنند.

چاپ پلات غرب تهران

بسیاری از کسانی که قصد چاپ تصاویر و نقشه های خود را بر روی متریال مختلف مانند پوستر، فتو گلاسه، چاپ بوم و PVC، چاپ فضای داخلی و .... دارند به مراکز چاپ پلات غرب تهران مراجعه می کنند. چاپ پلات قابلیت چاپ تا عرض 106 Cm را نیز دارد و در صورتی که دستگاه پلاتر بزرگ باشد می تواند تا عرض 150 سانتی متر را به چاپ برساند.

دستگاه پلاتر قابلیت چاپ تصاویر را برای سازه های نمایشگاهی به صورت رول آپ . پاپ آپ دارد.

خواندن 1165 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 01 ارديبهشت 1397 ساعت 13:43
محتوای بیشتر در این بخش: چاپ پلات چیست »
تمامی حقوق محفوظ است